Wednesday, May 27, 2015

Projek Penyusuan Extravaganza - Cara Banyakkan Susu Badan Dan Petua

[ Hanya 7 yang terawal sahaja akan menerima PETUA / TIPS Eksklusif PROJEK PENYUSUAN EXTRAVAGANZA dari saya ]

(Tempat Limited!!!)

 

 

 

 

Kategori-kategorinya :-

 

1- Anda pernah beli supplement / herba / produk kesihatan tapi masih x de susu / susu sikit walaupun bukan beli dari saya?

2- Perlukan tunjuk ajar cara untuk perbanyakkan susu?

3- First time nak cuba menyusu badan (tak pernah beli apa2 supplement / herba / produk kesihatan) 

4- Ingin ambil anak angkat

5- Ingin buat stock susu sebelum kembali masuk kerja selepas berpantang

6- Ikuti Program EBM (Expressed Breast Milk)  dan cara penyimpanan yang betul?

7- Penyediaan awal semasa hamil untuk proses penyusuan yang lancar selepas bersalin nanti

Atau anda ada masalah lain selain no 1- 7 ? 




Apa yang akan dapat ?

Semuanya secara ONLINE !!


1- Tips2 EXCLUSIVE dari saya.

2- Step by Step sampai proses penyusuan berjaya, InsyaAllah.
(Saya sertakan nanti testimoni2 customer saya sebelum ini)

*Tawaran ini juga terbuka pada sesiapa sahaja walaupun pernah beli supplement / herba / produk kesihatan tapi tidak mendapat tunjuk ajar yang lengkap. 


In Sha Allah..Saya sedia membantu.




Apakah langkah yang seterusnya? 

Anda hanya perlu isi BORANG SIMPLE INI


https://docs.google.com/forms/d/1avRO-m9thBoQfOlDN3V0uPvhWTtl3rOHgvvVoNkTtBE/viewform?usp=send_form

 

 

Hubungi SEGERA UNTUK DAPATKAN BANTUAN: 

 

Ida 010 225 1741
FB Cik Puan Ida
IG Pakar Penyusuan Ibu Bekerjaya
www.detiksihat.blogspot.com




#ProjekPenyusuanExtravaganza
#infinitykays
#sayajual

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment