Thursday, January 29, 2015

Menuntut Ilmu di Faizworld Traning Centre




Pada 24/1/2015 yang lalu, saya hadir ke kelas Asas Blog dan SEO @FaizworldTrainingCentre
Pertama kali datang ke sini..Alhamdulillah senang cari tempat, parking pun senang.

Saya datang dengan suami dan 2 orang anak..sampai dalam pukul 9.30pagi..
Awal lagi nak tunggu kelas start pukul 10.00pagi
Breakfast dulu kat Kefe Temerloh..

Sebelum kelas bermula...on lappy dulu..sediakan buku nak tulis notes...

Get ready for class


Baca doa...semestinya doa menuntut ilmu..
Agar apa yang dipelajari diberkati oleh Nya Amin
 

Doa Menuntut Ilmu



Kelas Asas Blog dan SEO ni memang full...
Kelas Asas Blog dan SEO

Sesi pertama kami belajar Asas Blog..
Kelas ni diajar oleh Teacher Scheetah

Teacher Scheetah

Dalam kelas ni di ajar teknik-teknik yang betul untuk bina blog dan juga nak buat entry.
Best sebab dapat tau cara yang betul untuk buat blog dan tulis entry..sebelum ni main tulis jeee..lepas tu publish..hahaha

Selepas tu ada Special Guest Puan Nurul Aula..topic yang di kongsikan adalah VIVIX..
semangat dengar testimoni beliau dengan VIVIX

Puan Nurul Aula

Sesi kedua diajar oleh Teacher Kay Karina
Topik yang sangat penting SEO (Search Engine Optimization)

Teacher Kay Karina
Kelas SEO memang kena FOCUS lebih...sebab teknik seo ni saya tak pernah tau..
Alhamduillah takde la susah mana..cuma kena rajin..
Banyak perkara yang perlu difikirkan..dirangka..sebelum menulis entry
Fuh!! keyword dia kena rajin hehehe


Lupa pulak saya nak cerita pasal husband dan anak-anak saya kan..adoi
Semasa kelas berjalan anak-anak dan husband saya ada dalam Kids Room..
Selesa dan seronok la Si Abang main..banyak toys
Cer teka mana mereka?? hihihi

Kids Room Faizworld



Last sekali...sesi bergambar la kan..

Infinity Kays

Yang sedihnye xsempat nak bergambar ramai-ramai 1 kelas tadi..
yang tinggal gambar sebahagian dari warga Infinity Kays yang hadir.


Memang banyak ilmu yang saya dapat dari pukul 10.00pagi sampai 6.00petang ni..
Alhamdulillah dipermudahkan


Kita pantun sikit..hihihi
Pantun menuntut ilmu

Ramai orang menggali perigi,
Ambil buluh lalu diikat,
     Ilmu dicari tak akan rugi,
     Buat bekalan dunia akhirat.


In Sha Allah..akan ke sini lagi pada 9/2/2015 untuk kelas Asas Jutawan..




No comments:

Post a Comment

Post a Comment