Tuesday, March 24, 2015

5 SEBAB kenapa SAYA dan ANDA SEMUA kena pilih soya ESP

5 SEBAB kenapa SAYA dan ANDA SEMUA kena pilih soya ESP:


1.ESP menjalani proses penapaian (fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone (..bukan senang tau nak ekstrak isoflavone dari kacang soya..)


2.ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program (IPP). Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses


3.ESP dibasuh dengan air ("..Dr. Shaklee knew that By using a cold water extraction technique, you get the very best of the soy and all of the positive things like the phyto-estrogens which inhibit breast cancer and prostate cancer in men. There are over 1500 studies showing the positive benefits of soy and only 12 to 20 negative studies showing that when you alter and de-nature soy you end up with junk.Dr. Shaklee knew the difference.")
Kebanyakan produk soya diproses dengan alkohol. Cara ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk pencemaran bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan.


4.ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian. Kenapa ada kalsium? Kerana tambahan sedikit kalsium di dalam ESP boleh meneutralkan kembali asid phytic di dalam soya (kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magnesium, zink semasa pencernaan dalam usus. Haa sia2 ja telan macam2 zat.. Nasib ESP I ada kalsium..hihi)


5.Dah 54 tahun ESP mengungguli pasaran makanan tambahan. Mana lagi nak cari soya terbaik macam ni..



Ini sebabnya kenapa Soy Protein Shaklee berbeza dengan produk soya lain...
MASIH RAGU22 ???

JANGAN RISAU..Soy Protein Shaklee HANYA menggunakan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti tinggi...


😉


Thursday, March 19, 2015

Lebih JIMAT

Tinggal 8 hari lagi...


GRAB 2 TUB get 5% OFF
SHARE dgn kawan22..


Lebih JIMAT
sebab DISCOUNT LEBIH...


video



IDA 010 225 1741
detiksihat.blogspot.com

ESP Shaklee Effects

Testimoni ESP











Kulit Muka yang BERMINYAK, KUSAM, TAK BERMAYA, BERPARUT AKIBAT JERAWAT ?


Rimas dengan Kulit Muka yang BERMINYAK, KUSAM, TAK BERMAYA, BERPARUT AKIBAT JERAWAT ?


ESP mampu membantu masalah Kulit Muka hanya dengan 1 Tub ESP Soy Protein


5 Kebaikan ESP Soy Protein
- Pembentukan sel-sel baru dari dalam kulit
- Kulit lebih cerah, tona sekata
- Kulit lebih anjal, awet muda
- Memudarkan parut akibat jerawat
- Kulit makin halus, berseri


Harga Asal untuk ESP adalah RM150
.
.
Tungguuuuuu....
.
.
Sempena PROMOSI SHAKLEE bulan MARCH ini,
anda diberi potongan sebanyak 5% - 15% dengan pembelian 2 - 6 tub
.
.
Stok sangat TERHAD. Bila-bila masa akan HABIS
Untuk dapatkan dengan harga promosi, sila SMS / WhatsApp dengan SEGERA
.
.
SMS/WhatsApp
"Saya nak ESP"
Ke 010 225 1741






ESP Penyelamat anda


Sesiapa yang kita kenal atau diri kita sendiri berada dalam keadaan dibawah....


1. Kulit wajah kusam, tona tak sekata
2. Wajah ada bekas jerawat yang hitam atau parut2 jerawat
3. Rambut sering gugur, tak bermaya
5. Cepat penat dan tak bertenaga jalankan tanggungjawab sebagai isteri, ibu, pekerja
6. Menyusu atau hamil
7. Cepat lapar atau asyik nak mengunyah
8. Gastrik
9. Dah makan macam2 vitamin tapi masih takde kesan optimum
10. Luka lambat sembuh atau lepas pembedahan



Tak kisahlah mana2 keadaan,
Maka takde pilihan lain,
ESP ja penyelamat anda...


Ambil 1 Tub.. eh bukan..
Ambil 2 Tub bulan ni sebab twin set JIMAT BANYAK


Wednesday, March 4, 2015

Apa yang saya buat masa dalam pantang???


1. Susukan baby sekerap yang boleh 1/2 jam, terutama waktu malam

2. Saya kosongkan breast selepas baby menyusu

3. Minum air suam segelas sebelum dan selepas menyusu atau mengepam
Minum sikit22 tp kerap

4. Jangan sesekali beri anak minum melalui botol.
Hanya mula melatih anak minum menggunakan botol ketika baby tidak bersama @ nipple luka (bila perlu).

5. Jadual mengepam saya jam 6.00pg, 4.00ptg dan 10.00mlm.
Power Pumping setiap hari jumaat 3.00pg (buat hari2 kalau rasa susu sikit)
Tendem pump bila berpeluang..baby sebelah pump sebelah

6. Jangan ponteng waktu pump!!!
Saya teruskn pump ikut jadual walaupun sy balik kampung, keluar jalan, dalam kereta, bercuti, bermalam di rumah saudara dan di mana saja

7. Minum horlick/susu suam sebelum tdo

8. Sangat suka mkn lobak putih..sy mmg mkn byk sgt sayur waktu pantang..



Ida 010 2251741
detiksihat.blogspot.com

Apa yang menarik March ni???


Assalamualaikum..

 
Promosi bulan ni produk paling digemari ramai..
ESP, Zink & Vita-Lea for children






ESP utk kesihatan kulit, menyusukan bayi, mengandung, gastrik, kesuburan...
Sumber protein yang bagus dari kacang soya yang berkualiti tinggi membantu dlm pertumbuhan sel-sel tubuh kita



ZINK sgt membantu dlm proses penyembuhan, rambut gugur, kelemumur, kulit berjerawat mcm22..Kalau digandingkan dgn ESP terus terbayang cadangan set pantang (pembedahan/normal)





VITA-LEA FOR CHILDREN khas utk kanak2. Boleh dikemam/dikunyah. Lengkapkan nutrisi harian, cergaskan minda anak22 kita. Perisa anggur semulajadi, bebas gluten, tanpa pengawet perisa pewarna tiruan. Rasa manis semulajadi dari Stevia dan Xylitol tak perlu risau tentang kaviti gigi













Ida 010 2251741
detiksihat.blogspot.com


Cukup ke keperluan Zink harian kita?

Berapa banyak zinc yg anda perlukan?

Birth to 6 months
2 mg

Infants 7–12 months
3 mg

Children 1–3 years
3 mg

Children 4–8 years
5 mg

Children 9–13 years
8 mg

Teens 14–18 years (boys)
11 mg

Teens 14–18 years (girls)
9 mg

Adults (men)
11 mg

Adults (women)
8 mg

Pregnant teens
12 mg

Pregnant women
11 mg

Breastfeeding teens
13 mg

Breastfeeding women
12 mg